Online fronta pacientů
Chytré řešení pro frontu pacientů i klientů nezdravotnických institucí
Pro menší i větší zdravotnická pracoviště je typické, že čekárnou s recepcí projde denně velký počet pacientů. Recepce je nejen zodpovědná za spoustu administrativních úkonů: příjem pacienta, kontrolu správnosti údajů, vyplnění formulářů, kontrolu pojištění, přípravu dokumentace pacienta, zařazení do fronty k příslušné ordinaci a oznámení lékaři o přítomnosti pacienta.
Aplikace Online fronta pacientů automatizuje některé činnosti, pomáhá s kontrolou a elegantně řeší komunikaci mezi recepcí a ordinacemi. Příchozí klient je identifikován v rozpise klientů na daný den, ve vytvořeném přehledu je znázorněno, kolik daných pacientů přišlo, přišlo včas, kolik se jich neomluvilo, či nepřišlo vůbec. Také upozorní recepční na uvolněný termín pro hledání náhrady. Vše je provedeno jednoduše, přehledně a okamžitě.